Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!
Hirdetés

Minden igaz! Nagy beismerést tett Vona Gábor

Hirdetés

A kampány során már többször megírtuk, hogy a függetlenobjektívnek álcázott Magyar Nemzet és Hír TV valójában a Jobbik szólamait erősítette fel. Ezt most Vona Gábor is elismerte egy interjúban.

A Magyar Nemzetnél és a Hír TV-nél dolgozó újságírók folyamatosan tagadták, hogy közük lenne a Jobbikhoz és Vona Gáborhoz, ám utóbbi a HVG-nek adott interjújában elárulta, hogy Simicska ajánlatát – amely tartalmazta az oligarcha médiafelületeit is – a párt elfogadta.

Hirdetés

A HVG kérdésére, miszerint elfogadná-e most is Simicska segítségét, Vona a következőképp válaszolt:

loading...

ha egy kormányváltásra készülő párt előtt egy napilappal és televízióval rendelkező médiavállalkozó kinyitja az ajtókat, akkor azt rá is lehet vágni, vagy használni lehet a felkínált felületeket. Mi az utóbbit választottuk.”

Majd így folytatja:

Nem hiszem, hogy lett volna lehetőségünk visszautasítani, hogy a Magyar Nemzet vagy a Hír TV adjon nekünk felületet. Nyilván volt érdekazonosság is.”

Ezzel lényegében Vona Gábor beismerte, hogy mind a Hír TV, mind a Magyar Nemzet jobbikos propagandát tolt. Persze a független, objektív, érték- és mértéktartó szlogenek szellemében.

Forrás

A facebook nem mutatja meg, cenzúrázza a híreket. Ők döntik el mit láthatsz és mit nem!

Ha nem akarod, hogy a facebook döntse el, mit olvashatsz, kattints ide és iratkozz fel híreinker.

Hirdetés
loading...
loading...

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Show Buttons
Hide Buttons

Kövess minket a Facebookon!